loader
blog

پوشاک اقایان

  • 11 آذر 1399
  • مدیر کل

  بهترین نکات برای خرید لباس مردانه که نمی دانید

لباس پوستر شخصیتی شماست. و انتخاب نوع لباس، با شخصیت، نگاه و سبک زندگی هر فرد ارتباط نزدیکی دارد. انتخاب هوشمندانه، سنجیدن موقعیت، زمان و مکان برای برگزیدن یک استایل می‌تواند در برداشتی که دیگران از شخصیت شما دارند موثر باشد.

هر فرد می‌تواند یک سبک و استایل منحصر را دوست داشته باشد و احساس راحتی در آن بکند. اما نکته بسیار مهم این است که هر استایل را در زمان و مکان مناسب خود به تن کنید. زیرا برازندگی هر فرد در جامعه با انتخاب او نمود پیدا میکند.

شاید آقایان عموما کمتر از خانم ها به لباس و به طور کلی ظاهر خود اهمیت بدهند. البته امری غیر عادی نیست که همیشه خانم ها خوش لباس تر باشند. به طور کلی آقایان همواره انتخاب های کمتری در زمینه پوشیدن لباس دارند. همچنین با تنوع رنگ کمتری نیز می توانند همین انتخاب های محدود تر را بر گزینند. اما این بدان معنا نیست که آقایان نمی توانند خوش تیپ و خوش لباس باشند.

به احساس خود اطمینان کنید اگر احساس میکنید استایل شما خیلی رسمی است بهتر است یک تغییر کوچک در تیپ خود بدهید و اگر حس کردید نیاز به تغییرات بیشتری دارید آنقدر تغییر دهید تا به تناسب مورد علاقه‌ی خودتان در استایل کلاسیک مخصوص خودتان برسید. فراموش نکنید که تنها کسی که باید از لباس شما احساس خوشحالی و رضایت کند شما هستید. برای بروز بودن، مد ها را با تیپ کلاسیک خود ترکیب کنید!